sobota 23. února 2013

Jako mediální hvězda

Minulý týden jsme s naší Adélkou navštívily Bratislavu. Pozvali nás z Karmelitánského nakladatelství, abychom propagovaly mou čerstvě přeloženou knížku Smiem byť nežná. Na Slovensku vypadá takhle:




Poskytla jsem několik rozhovorů pro časopisy, dva pro rozhlasové stanice a navečer jsme byly hosty v relaci Doma je doma TV Lux. Záznam je tady:  http://www.tvlux.sk/archiv/play/4963/doma-je-doma-443



Jako obvykle se všichni ptali skoro na totéž. Jako obvykle jsem zápasila s rozhodnutím, zda na stejné otázky odpovídat stejně a docílit tak jednotného mediálního obrazu anebo si vymyslet pokaždé něco jiného a mít z toho trochu zábavu.

Adélka mi byla oporou a v televizi o mně moc hezky mluvila. Večer na nádraží, kde jsme čekaly na zpožděný vlak do Čech a kde nebyla žádná lavička ani nic, kam se dalo sednout, mi předčítala Villona. Její vášnivý přednes veršů se mísil s hlášeními o zpoždění vlaků a vytvářel nezapomenutelnou atmosféru. Bylo to prima.

Žádné komentáře:

Okomentovat