čtvrtek 6. srpna 2015

Malý kýčovitý pomocníček

Koupila jsem si v jednom květinářství malého žlutého ptáčka. Je z plastu. Nerada to přiznávám, ale je to tak.  (Jednou mi totiž upadl a urazil si kus ocásku. Manžel ho přilepil, ale díky tomu vím, že plastový je určitě.) Nožky, na nichž ne zcela pevně postává, vytvarovali z drátu. Není vlastně ani moc krásný. Jen mi ho bylo nějak líto a chtěla jsem mu poskytnout domov.
Postavila jsem si ho na poličku v kuchyni blízko dřezu. Nebyla bych si to pomyslela, ale on mi fakt pomáhá. Když jdu vařit něco složitějšího než čaj, sundávám si prstýnek. Většinou nevím, kam jej odložit, abych ho zase našla. jen tak na poličku? Na podšálek k některému z hrnečků? Jednou můj zrak padl na ptáčka a náhle jsem věděla: jeho ocásek je přesně tím místem, kam si mohu odkládat prstýnek. Nespadne, nezakutálí se, uvidím jej.
Milý kýčovitý pomocníček.

Žádné komentáře:

Okomentovat