úterý 7. února 2017

Nová kniha

Odevzdala jsem rukopis nové knihy. Dokonce jsme se už s vydavatelem po krátké diskuzi shodli na jejím názvu. Bude se jmenovat Život v tempu andante.
Tahle kniha je pomalá kniha. Píšu v ní o klidu a spočinutí. Vyprávím o tom, jak se učím znovu hrát na klavír, nebo jak začínám meditovat. Zkouším popsat své pokusy o vychutnávání prostého bytí. 
Mezi psaním jsem musela čichat k růžím, plavat ve studené vodě, zalévat kytky, vařit dobré obědy, pít horkou kávu, pozorovat mraky a pod nimi se vznášející horkovzdušné balóny. Tyto věci se nedají dělat ve spěchu, narychlo do uzávěrky. Zjistila jsem, že ani psát o nich nedovedu rychle. Poprvé v životě jsem nestihla uzávěrku. Proto má knížka nevyšla v prosinci, ale odložili ji na brzké jaro. Konec února?
Až tedy vyjde a vy si ji koupíte, přijměte ode mne jedno malé doporučení. Zkuste ji číst pomalu.

Žádné komentáře:

Okomentovat