úterý 1. září 2015

Ahoj, prázdniny!

"Ahoj, prázdniny, byly jste krásné!" chtělo se mi nahlas volat, když jsem si to poslední srpnové dopoledne věšela na šňůru na balkoně vymáchané plavky. Byla jsem si ráno zaplavat, tak jako většinu dní v červenci a srpnu. Nepamatuju léto, kdy bych byla tolikrát v bazénu! Nezapomenu na romantické noční plavání v dramaticky střídmém ovětlení pod rudým měsícem v úplňku.
Zdokonalila jsem se v přípravě gazpacha, vyrobila spoustu marmelád, pesta a nasušila spoustu meruněk.
S Otíkem jsme navštívili šest moravských zámků, pořádně jsme si je prohlédli a soukromě oznámkovali. Právě jednou jsem plavala v Dyji u Znojma.
Celé léto jsem poslouchala barokní  a renesanční hudbu z mnoha nahrávek a  na několika koncertech.
Upravila jsem si pracovní dobu na odpolední, abych měla dopoledne čas plavat, zavařovat, luštit sudoku nebo jezdit na koloběžce.
Bylo to krásné.

1 komentář:

  1. My si s dětmi letošní prázdniny užíváme, i když není takové horko. Pár krát už jme se koupali v bazénu a spíš jezdíme po výletech. Také to má něco do sebe, když není každý den přes 30 stupňů :-) . Sice doma máme ochlazovač vzduchu , ale na výlet se pak v tom horku nikomu nechce :-) .

    OdpovědětVymazat