středa 13. ledna 2016

Chcete si to zapsat?


Chcete si to zapsat? Pořádám kurzy psaní pro kohokoli, kdo má chuť vyzkoušet své vyjadřovací schopnosti formou psaného slova.
Kurzy se budou odvíjet ve třech etapách.
První etapa nese označení deník (neboli blog). V ní se zaměříme na základy stylistiky, slovní zásobu, zmapování disciplíny psaní. Cílem je srovnat si myšlenky a umět je vyslovit. Půjde o záznamy soukromého rázu bez ambicí na zveřejňování.
Druhá etapa se jmenuje dopis. Postoupíme k vyšší úrovni srozumitelnosti a barevnosti vyjadřování, cílem bude předat sdělení druhé osobě. Budeme se učit využívat psaného jazyka jako nástroje komunikace.
Ve třetí etapě s názvem článek budeme formulovat své myšlenky pro případné zveřejnění. Osaháme si některé kratší publicistické formy a budeme trénovat přesnost a plastičnost ve vyjadřování.
Časový rozpis:
1. etapa - deník 4. 2., 11. 2., 18. 2.
2. etapa - dopis 3. 3., 10. 3., 18. 3.
3. etapa - článek 31. 3., 7. 4. 14. 4.
Cena jedné etapy je 1800,-
Tyto tři etapy na sebe volně navazují, je však možné se přihlásit do kterékoli jednotlivě.

Zájemci mohou psát na h.pinknerova@volny.cz

2 komentáře:

  1. Dobrý den,
    ráda čtu Vaše knihy, některé kupuji pro sebe, jiné pro maminku. Hned mě zaujalo, že jste vystudovala pedagogickou fakultu, český jazyk a hudební výchovu. V jedné z Vašich knih jsem četla, že jste nějakou dobu učila, v jiné, že už jste pak učit nechtěla. Mohla bych se tedy zeptat, jaký je Váš vztah k učení, k pedagogice, k profesi učitele? Myslím, že je to velice těžká práce a mnohé děti jsou hodně drzé, nevychované a vulgární, není jim hloupé učitele verbálně urážet...
    Co si o tom myslíte?
    Zároveň Vám chci poděkovat za to, jak píšete, na Vaše knihy jsem narazila úplně náhodou v Karmelitánském nakladatelství a po přečtení jedné kapitolky Brusinek jsem věděla, že jste spisovatelka, kterou právě teď potřebuji číst. Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Evo Terezie,
    vyučovala jsem na základce, na ZUŠ i na střední škole a bavilo mne to. Po mateřské jsem ale hlavně učila své děti doma. Pak jsem potřebovala dělat něco jiného, než zase vyučovat. Dobrých učitelů si velmi vážím. Je to nesmírně náročné a důležité povolání.
    Děkuji za povzbuzení. Píšu ráda.

    OdpovědětVymazat